Barion Pixel

Ingyenes szállítás 12 000 Ft felett.

Kézzel készül.

1 év garancia.

Egyszerű visszaküldés.

Segítőkész ügyfélszolgálat.

Fizetés és szállítás

Fizetési módok

Bankkártyás fizetés barionon keresztül

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a barionos regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. 

A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat.

Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár), ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. 

Amennyiben fizetés közben „A megadott kártyát a rendszer visszautasította” hibaüzenetet kapsz, abban az esetben a tranzakciót a bankkártyarendszer visszautasítja valamilyen indok miatt. Ilyenkor elsősorban nézd át a beírt adatokat, tehát, hogy a kártya száma, lejárati dátuma és CVC kódja stimmel-e. Amennyiben nem találtál bennük hibát, abban az esetben a saját kártyakibocsátó bankod tudja neked megmondani az elutasítás okát.

Bankkártyás fizetés stripe-on keresztül

Az online bankkártyás fizetések a Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg. A Stripe egy technológiai vállalat, amely gazdasági infrastruktúrát épít az internet számára. Segítségével minden méretű vállalkozás - az újonnan induló vállalkozásoktól az állami vállalatokig - fizetéseket fogadhatnak el, és online irányíthatják vállalkozásaikat. További információk a Stripe-ról (angol nyelvű oldal): stripe.com Stripe adatvédelem, nyilatkozatok, szabályzatok A Stripe online fizetési rendszere az alábbi bankkártyákkal és digitális pénztárcával történő fizetést teszi lehetővé (magyar vonatkozású lista): MasterCard VISA American Express Apple Pay Google Pay

Utánvétes fizetés készpénzzel

Utánvétes megrendelés esetén a megrendelés teljes összegét a futárnak, a csomag átvételekor készpénzben fogod megfizetni. Ha ezt a fizetési módot választod utánvétes kezelési költséget számítunk fel, melyet megrendelésedkor a pénztár oldalon fel is tüntetünk számodra. Az utánvétes kezelési költség csak az utánvétes fizetési mód választása esetén jelenik meg, online bankkártyás fizetés esetén utánvétes költséget nem számítunk fel.

Szállítás

A webáruházunk csomag szállítását a GLS hungary kft. végzi, Budapest egyes kerületeire pedig saját futárszolgálatunk is végez kiszállítást. 

GLS: Online bankkártyás fizetés esetén 990 Ft, utánvétes fizetés esetén 1290 Ft a szállítási díj. Szállítási idő 2-3 munkanap. 

Saját Futár Budapest adott kerületein belül: Online bankkártyás fizetés esetén 590 Ft, utánvétes fizetés esetén 690 Ft a szállítási költség. Szállítási idő 1-2 munkanap.

Saját futárunk ezekbe a Budapesti kerületekbe szállít: XI, XXII, valamint Budaörs 

12 000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes (Budapesten belül az előbbiekben felsorolt kerületekbe saját futárunk szállítja az ingyenes szállítási díjas csomagokat).

A szállítás folyamata

1. A beérkezett megrendelésedet feldolgozzuk és előkészítjük a szállításra. A rendelési adataidat továbbítjuk a GLS-nek és megrendeljük a szolgáltatást.

2. A csomagszállítás megrendelését követően a GLS sms-ben vagy e-mailen fog értesíteni. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet.

3. A második sms vagy e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

4. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy sms-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, ha másodjára is sikertelen, a csomagot visszaküldi a feladónak.

Keresés